Apa kalian tahu?

Apa kalian tahu...?
Saat aku berada di jalan raya dan dibonceng dengan motor... aku selalu berfikiran dan berdoa.. semoga aku tak mati di tengah jalan...semoga aku tak kecelakaan... semoga aku g dilindas ban mobil.... jauh dari orang tua😭
Ya Allah...
Hamba mohon... berikan hamba kematian yang baik, bukan seperti itu...
Aku selalu berfikiran,... bagaimana perasaan kedua orang tuaku? Pasti sangat menyakitkan... apalagi mama... aku tahu betapa pedih luka tersebut...

Ya Allah.... hamba mohon... matikanlah hamba dalam kebaikan... matikanlah hamba dalam keadaan hamba sedang menghadapmu... sedang bersujud dan bermunajat kepadaMu Ya Rabb...

Jangan biarkan hamba mati dalam kelalaian...
Jangan biarkan hamba mati karena kemurkaanMu...

Kasihanilah hambaMu ini Ya Rabb... kepada siapa lagi hamba meminta jika bukan padaMu.

0 komentar:

Contact

Talk to us

if you have any questions, do not hesitate to contact us.

Address:

Kaimana, Indonesia

Work Time:

Monday - Friday from 9am to 5pm

aryantijohn@gmail.com

Diberdayakan oleh Blogger.